dimecres, 26 de setembre del 2018

CAPÍTOL 174: LES SANTES RITES DE NEW YORK.

En l’època pre-ritiana vam viatjar a Estats Units dues vegades.
La primera, el mes de  desembre de 1987:


New York: Camí de l’estàtua de la Llibertat amb bona companyia.


A Yelowstone Park, a 30 graus sota zero.


A Arizona, “The Grand Canyon State”.

La segona, el mes de març de 1991:


Washington: El Capitoli.


Philadelphia: L’Independence Hall.


Baltimore: el port. 

No vam buscar ni vam trobar cap Santa Rita. Enguany, la família de la meva filla gran ha viatjat a Nova York i van dedicar  una part del temps per fotografiar Santa Rita. És el millor record que em podien portar de New York.

ST RITA’S ROMAN CATHOLIC CHURCH DE LONG ISLAND



És a Long Island City, a la cantonada de la 12th Street i la 36 Avenue. Fou inaugurada l’any 1966. Diuen misses en anglès, castellà i brasiler. Tenen molts feligresos de Llatinoamèrica.



A la façana hi ha aquesta magnífica imatge.



L’església era tancada i la rectoria també.




Però una petita capella dedicada a l’oració era oberta i, allí, hi havia dues santes Rites molt diferents: una, vella i l’altra jove.

ST RITA’S ROMAN CATHOLIC CHURCH DE BROOKLYN



També anaren a l’església de Santa Rita de Brooklyn. És al 275 Shephard Avenue. 



Malauradament, l’església I la rectoria eren tancades i només van poder fotografiar l’exterior.


Una fotografia de l’exterior.

Gràcies als meus col·laboradors (en aquest cas, la meva filla Belén i família), ja sumen 36 els països on tinc fotografiada Santa Rita.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada